mandag den 12. august 2013

En sjældenhed!

En skål (eller stak) med brugte papper...

Det er fra en lidt aldrende projekt - det er 6 år siden jeg syede det - som nu skal have kant på. Det er sjovt at se på det rent tekniske... fine små sting med matchende tråd, god ritråd, knap så præcise matchpunkter, og SØMRUM nok til at sy endnu en quilt. Jeg har godt nok ikke sparet på stoffet! Helst vil jeg lade sømrummene være (det var jo sådan jeg gjorde dengang og det hverken kan eller skal der ikke laves om på), men i matchpunkterne er der bare urimelig meget stof... som enkelte steder peger i samme retning... må se hvordan det ser ud på forsíden!
Projektet er lige nu hemmeligt. Det skal en tur til Frankrig på udstilling (i september), inden jeg kan vise det her, men det bliver lækkert tror jeg.

Maria

2 kommentarer:

Kari sagde ...

Det er ret usædvanligt at se dig sy over pap.

Marianne sagde ...

sjovt at se hvordan man gjorde ... en gang :)