torsdag den 19. juni 2014

Mere orange...

Det blev også lige til en lille gennemsigtig toilettaske til sønnen (jeg har brugt et pattydoo mønster), og et betræk til hans sammenfoldelige/pop-op spejderhovedpude, da den har et ret syntetisk betræk, der ikke er rart at lægge sin kind på. Drengen var super glad... det hele matcher med liggeunderlag, sovepose, trøje... Orange er et hit - og så specielt sammen med grå!
I dag har jeg også været forbi Butik Himmelblå, da der var sidste åbningsdag. Jeg har haft rigtig mange sjove/hyggelige/dejlige stunder/cafeer/kurser hos Linda, så det er ret vedmodigt, at det er slut nu. Der var meget lidt på hylderne... men lidt fandt jeg alligevel til at "smugle" med hjem. 
Bedste kup - 9½ magnet "tryklåse" til ialt 20 kr! Dem kan jeg altid bruge!

Maria

Ingen kommentarer: