onsdag den 2. juli 2014

I lørdags var jeg som tidligere annonceret hos Guldager Symaskiner, hvor jeg quiltede, snakkede, viste, snakkede... i 4 timer. Der kom både kendte og nye ansigter forbi, og det blev til megen snak og studeren af den lækre Bernina 710.

Jeg fik ikke quiltet ret meget, så det har jeg ikke noget at vise frem af! Men, da dagen så var omme, fik jeg lige tid til en lille snak med Finn, både om gode og mindre gode ting ved maskinen. En af de ting der har irriteret mig fra start er, at hvis jeg klipper tråden automatisk, så starter maskinen op med at hæfte... noget jeg slet ikke er vild med. Meen hurra, der mange der har brokket sig over, så der er kommet en opdatering der klare det problem. Jeg fik et usb stik med hjem, så jeg selv kan opdatere maskinen, og så er det problem løse! Det er klart at computerstyrede maskiner er mere sårbare en mekaniske (omend det nu ikke er noget jeg mærker ret meget til), men at maskinen kan blive bedre, også selv om den er 1½ år gammel, det er da genialt!

Disse dage går med at rydde op, og inden længe tror jeg faktisk, at jeg rammen symaskinen og stakken med modeller/hemmeligheder... Men inden da skal jeg lige "ud og lege" i morgen, sammen med "Fru Christoff" og en anden skøn kvinde!

Maria

2 kommentarer:

Annestof sagde ...

God legedag

laila sagde ...

Altid skønt med en dag til skøn leg.