lørdag den 11. oktober 2014

Der er hul!!!

Hold da op en dag vi har haft! Ikea fra morgenstunden, hjemme igen omkring kl. 13, frokost og lille hvil, og så gik vi ellers i sving! Har forsøgt mig med lidt "trin for trin" fotos.
Tomme reoler og skabe blev flyttet rundt.
 Gamle reoler nu på ny plads - Julie, gemalen og jeg samlede reoler til den store guldmedalje... længe!
Min mor kom forbi og lavede den lækreste aftensmad til os... 
jeg elsker romanescokål, det er såååå flot og har en skøn mild smag.
Her er den så - min nye reol, der mindst giver 17 hyldemeter mere plads. Dertil kommer så evt. ekstra hylder, hvis det bliver nødvendigt?! Og ja, det er så her der hul. Ikke bare et, men hele to. Reolen længst til højre, har allerede nu inden den er blevet fyldt op, levet et noget hårdt liv. Hul nederst til strøm (der er kun to stikkontakter i rummet - begge bag denne reol), og det øverste lige over hylden er til ... Spændende ikke?!
 Og så sluttede vi af med et stykke othellolagkage til lidt flimmerkasse alle sammen.
Inden længe venter dynen - og i morgen endnu en arbejdsom dag!
Maria

4 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Spændende Maria at følge. Godt jeg ikke har været i Ikea endnu ;-).

Kari sagde ...

Hold da helt op, hvor har I haft travlt.
Det er da guld værd med sådan en mor.

Annestof sagde ...

Jeg tror, du skal sætte ekstra hylder op med det samme. En quilter kan hurtigt fylde 17 hyldemeter ekstra:-D

Mama May sagde ...

hvor er din reol med alle hylderne fra? bare ikea eller? :)